dinsdag 23 december 2008

Racen met Hanne Troonbeeckx op Circuit Zolder


Ambities om de nieuwe Lewis Hamilton of Felipe Massa te worden? Of wil je je graag even Koen Buyse (frontman van Zornik) wanen. Combineer nu ‘the best of both worlds’ door een dag lang een privé-cursus racen te volgen in het bijzonder aangename gezelschap van Hanne Troonbeeckx.

Op vrijdag 27 februari leert ex F1-piloot Bas Leinders je de knepen van het racevak. Bas is en blijft de allereerste Vlaamse piloot die het tot in de Formule 1 heeft geschopt, en is de laatste Belg die zover is geraakt. Succes verzekerd dus!

Zegt het je wat om een dag op Circuit Zolder rond te scheuren met Hanne Troonbeeckx en Bas? Breng dan nu het hoogste bod uit en bezorg jezelf een onvergetelijke dag en moeders op de vlucht voor oorlog en geweld opnieuw een thuis.

Praktische details op een rij:

* Datum: 27 februari 2009
* Uur: na afloop van de veiling af te spreken met het racecircuit van Zolder
* Duur: 1 dag
* Pitspoes: Hanne Troonbeeckx
* Aantal personen: 1
* De dag privé-cursus is in samenspraak met Circuit Zolder uitbreidbaar naar een volledige racecursus van drie dagen 27-28/02 en 01/03 zonder meerkost.

De veiling loopt af op 24 december om 11u30.








6 opmerkingen:

  1. Goh, denk toch dat een naakt fotoshoot van Hanne Troonbeeckx der dikke tetten meer geld opgebracht had.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jongens, ik denkt dat een naakt foto reportage van ons aller Hanne Troonbeeckx der borsten alleen maar kan tegen vallen.
    Ze heeft toch zelf al eens in een interview gezegd dat ze niet naakt wil poseren, omdat ze volgens haarzelf hangborsten heeft.
    Die eventuele bloot foto's van Hanne Troonbeeckx kunnen alleen maar de illusie wegnemen, toch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een flauw trees is ons Hanne toch!

    "Ik ga nooit verder dan bikini voor een fotoshoot"
    Neen, maar hoe dikwijls stond ze enkel in slip voor Topcamera voor de lens?!?!

    "Ik laat mijn tetten niet zien, want snik snik, ik heb hangborsten"
    Had misschien iets meer betaald aan de plastisch chirurg die ze vergroot heeft zodat je geen hangborsten en littekens had?!?!

    "Ik ben niet met mode bezig"
    Neen, maar ze is toch niet weg te slaan bij Bobo voor nieuwe outfits te lenen....

    Iedereen moet weten dat ze op reis geweest is naar Amerika (wie is daar tegenwoordig nog niet geweest?)
    En hoe moet ze dan in de belangstelling komen om dat te melden?
    Juist, "ik heb rode puntjes op mijn armen en die deden héél veel pijn"...

    Kortom, Hanne is gewoon een seut (een domme dan ook nog) die denkt dat ze iets betekent in Belgie.
    Pfff... zielig meisje, get a life!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. eeeeuuuum ik ken hanne toevallig en ik heb wel degelijk haar arm gezien en die zag inderdaad redelijk toegetakeld uit dus...
    ze was daar gaan zwemmen omdat het daar 50 graden was en blijkbaar heeft n bacterie daar toegeslagen en het was de eerste dagen niet alleen op haar arm maar in haar gezicht en overal
    en ik denk niet dat ze dat gemeld heeft maar met de persconferetie van the block zal dat opgenomen zijn door een van de journalisten dat haar arm vol uitslag stond of dergelijke ik denk niet dat hanne naar story belt om te melden hey ik ben naar america geweest en heb een infectie intressant voor jullie?
    en hanne is een hele lieve sympathieke madam!
    blijkbaar heb jij last van jaloezie...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Precies, mooi gezegd, Hanne is ne toffe!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @christoph

    hanne heeft haar boezem toch nie laten vergroten bij mijn weten?!

    BeantwoordenVerwijderen